Organizator:

Strefa Wystawcy - krok po kroku

Podziel się

Strefa Wystawcy jest platformą on-line, dzięki której w łatwy sposób możesz zamówić m.in. powierzchnię wystawienniczą czy niezbędne usługi techniczne. Pozwala również na bieżące monitorowanie statusu Twoich zamówień, pobranie faktur i dokumentów wstępu.

JAK TO ZROBIĆ?

KROK 1 – zaloguj się do Strefy Wystawcy

Logujesz się po raz pierwszy? Załóż konto.

Wystarczy wypełnić, podpisać i przesłać do nas formularz upoważnienia do składania zamówień on-line. Skan formularza prześlij na adres opiekuna wystawcy (dane kontaktowe poniżej).

Po zarejestrowaniu formularza otrzymasz mailem kod dostępu do Strefy Wystawcy i cała nasza oferta będzie dostępna dla wskazanej w formularzu osoby, w sklepie internetowym.

Pamiętaj! Upoważnienie ważne jest na wszystkie targi, aż do odwołania.

Uczestniczyłeś już w innych targach MTP? Zaloguj się, kod dostępu pozostaje ten sam.

 

KROK 2 - Wejdź w MOJE USŁUGI, a następnie SKLEP i wybierz opłatę rejestracyjną i powierzchnię.



KROK 3 – Wyślij koszyk. Nie musisz wypisywać i drukować zamówień.

NIE ZWLEKAJ, ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Strefa Wystawcy umożliwia:

  • Zgłoszenie udziału w targach
  • Zamówienie powierzchni

lub

  • Powierzchni wraz ze standardowym stoiskiem
  • Zamówienie usług technicznych
  • Zamówienie usług reklamowych
  • Zgłoszenie udziału w konkursie o Złoty Medal MTP

Dzięki Strefie Wystawcy możliwy jest:

  • Stały kontakt on-line
  • Śledzenie statusu złożonych zamówień
  • Zamieszczenie drogą elektroniczną wpisu do katalogu firmy, oferty, logo
  • Pobranie faktur oraz dokumentów wstępu i wjazdu
  • Zamówienie i pobranie raportów handlowych oraz branżowych Infocredit – o dowolnej firmie z Polski czy z zagranicy

 

 

JESTEM JUŻ ZGŁOSZONY JAKO WYSTAWCA - CO DALEJ?

Skontaktuj się z nami:

Marta Hyży